دانلود رایگان هک تلگرام دیگران
دانلود رایگان هک تلگرام دیگران


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اين روزها تبليغاتي با عنوان «هک واقعي تلگرام» در فضاي مجازي ديده مي شود گه با هدف کلاهبرداری انجام می پذیرد.

به گزارش " انتخاب"اين روزها تبليغاتي با عنوان «هک واقعي تلگرام» در فضاي مجازي ديده مي شود که در آن ادعا شده است تنها با داشتن شماره افراد و بدون نياز به نصب در گوشي طرف مقابل و کد فعالسازي به پيام هاي افراد دست پيدا کنيد.

اين ادعا دروغي بيش نيست و در بسته فروخته شده صرفا يک برنامه تلگرام پلاس ! قرار داده شده که به صورت رايگان در تمام سايتي ها و فروشگاه برنامه ها موجود است .اساسا هک تلگرام بدون داشتن شماره تلفن و کد 5 رقمي پيامک شده از سوي تلگرام امکان پذير نيست و حتي نصب نرم افزاري در گوشي شما نيز پيام هاي حساب کاربري تلگرام شما را در دسترس هکر قرار نمي دهد!


اين شيوه کلاه برداري همان روشي است که از ماه ها قبل در تلگرام وجود داشت و افرادي سودجو با فرستادن پيامي با نام کاربري جعلي تلگرام براي کاربران ،ادعا مي کنند ،براي تاييد حساب خود بايد کد 5 رقمي ارسال شده از سوي تيم تلگرام را براي تاييد وارد کنيد ،که در صورت همکاري فرد قرباني ،حساب کاربري در اختيار اين سودجويان قرار ميگرد و مهاجمان از اطلاعات شما براي اخاذي استفاده خواهند کرد


تمام اکانت هاي رسمي تلگرام داراي يک هلوگرام آبي رنگ به معناي تاييد شده در کنار اسم خود هستند و در صورت دريافت چنين پيام هايي از سوي سودجويان حتما روي گزينه report spam کليک کنيد تا اين کاربران مورد پيگرد ناظرين تلگرام قرار گيرند.


توجه داشته باشيد در صورت همکاري شما با اين افراد به راحتي تمام چت ها و حتي عکس هاي رد و بلد شده شما در گروه هاي خصوصي نيز در دسترس اين مهاجمان قرار مي گيرد .البته لازم به ذکر است که چت هاي امن يا سکرت چت ها صرفا مختص به همان گوشي است و در ابزارهاي ديگر قابل دسترس نيست.


براي آنکه از عدم نفوذ به حساب تلگرامي خود اطمينان کافي داشته باشيد حتما از قسمت setting تلگرام و در بخش security گزينه پسورد ابري يا two-step verification را با وارد کردن ايميل خود و انتخاب يک پسورد فعال کنيد.


با فعالسازي اين بخش براي هر بار ورود به اکانت خود علاوه بر کد پنج رقمي پيامک شده بايد اين رمز عبور را نيز وارد کنيد.

تمام اکانت‌هاي رسمي تلگرام داراي يک هولوگرام آبي رنگ به معناي تاييد شده در کنار اسم خود هستند و در صورت دريافت چنين پيام‌هايي از سوي سودجويان حتما روي گزينه report spam کليک کنيد تا اين کاربران مورد پيگرد ناظرين تلگرام قرار گيرند.

همچنین چنانچه چنين تبليغات دروغين را در گروه ها و کانال هاي تلگرامي مشاهده کرديد مراتب را به پليس فتا اطلاع دهيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: پروژه ها و مقاله ها ، ،
:: برچسب‌ها: هک تلگرام , هک تلگرام دیگران , برنامه رایگان هک تلگرام , هک تلگرام بدون کد,
نویسنده : ali
تاریخ : یک شنبه 16 اسفند 1398
زمان : 1:34


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.